img1
img2
img3

Recordopbrengst wandelen

Wandele naor Schandele schenkt recordopbrengst aan 2 goede doelen! De 6e editie van Wandele naor Schandele op 19 mei heeft een recordbedrag van 12.000,00 euro opgeleverd voor Stichting Loeka en KWF Kankerbestrijding. Het geld werd bijeen gebracht door de ruim 1.500

enthousiaste wandelaars, diverse sponsoren en een ruim bedrag dat geschonken is door de vorig jaar overleden Piet In 't Zandt. Stichting Loeka mocht al op 19 mei een donatie van 2.500,00 euro, los van de opbrengst van de wandeltocht, geschonken door coöperatie NH 1816 vanuit een samenwerking met 2 lokale financiële advieskantoren, Jos Bartels Financieel Advies uit Velden en Volino uit Venlo eerder in ontvangst nemen. De totale opbrengst komt hierdoor uit op 14.500,00 euro. Wij zijn heel blij met deze super mooie donatie en willen jullie alle bedanken voor een top samenwerking en gezellige organisatie. *Kracht door te delen.

Benjamin Lucas

Steun ons en beluister in Spotify.