Full Account

Wederom bedankt voor het gratis samenstellen van de jaarrekening voor Stichting Loeka. Dit scheelt ons een hoop kosten en is een waardevolle vorm van donatie in natura. Dank jullie wel voor deze top service,al jaren, Full Accountant Adviseurs en Accountants.

Lees meer: Full Account

Vrijwilliger collecteren 2018

Word jij onze nieuwe vrijwilliger van 2018? Vraag vriend(in)/collega of familielid om samen een bijdrage te leveren aan ons goede doel! Wij zijn voor onze jaarlijkse collecte weer afhankelijk van al jullie helpende handen. Dit jaar mogen we collecteren in de week van 13 oktober tot en met 28 oktober. Wij vragen om een paar uurtjes van je tijd om enkele straten te

Lees meer: Vrijwilliger collecteren 2018

Bakkers opbrengst

Een bedankje voor het mooie initiatief van 13 Venloose bakkers! Voor twee goede doelen samengewerkt om een flinke donatie bij elkaar te "bakken". *Kracht door te delen.

Lees meer: Bakkers opbrengst

Julie

Het zusje van Loeka's klasgenootje Sanne, levert trots dit volle blik in voor Stichting Loeka. Deze fooienpot heeft gestaan bij SKate en Wielervereniging Venlo en levert weer een mooi bedrag op van  € 127,60. Wederom bedankt! * Kracht door te delen.

Lees meer: Julie

Toppers van Nelissen

Wederom een mooie gevuld blik mogen ontvangen, dank jullie wel. Wil je nog een mooi Loeka-bedeltje? Deze zijn hier verkrijgbaar in het zilver en goud! *Kracht door te delen.