Ook het VieCuri

ontvangt een mooie en warme schenking van Stichting Loeka. Een mand vol "warmies"warmte knuffels die helpen te ontspannen of pijn te verlichten. Omdat elk kind een knuffel verdient, vooral als je heel veel pijn hebt. *Kracht door te delen.

Opbrengst collecte 2018

Allerliefste collectanten, vrijwilligers en gulste gevers, wij willen jullie super bedanken voor jullie energie en bijdrage! Alle collectebussen zijn geteld. Wij kunnen met trots vertellen dat we samen met elkaar een geweldig bedrag hebben opgehaald van maar liefst 13.491,90 euro. Groot Venlo, we

Lees meer: Opbrengst collecte 2018

Sampers Bouwbegeleiding

Denken ook aan ons met de Feestdagen. Voor het relatiegeschenk hebben zij een plekje vrijgemaakt voor de mooie Loeka bonbon van het Romerhuis koffie en thee in Venlo. De opbrengst van de bonbon gaat geheel naar de stichting. Sampers Bouwbegeleiding is een veelzijdig bouwbedrijf en levert kwaliteit. Zo bent u bij hun aan het juiste adres voor verbouwingen,

Lees meer: Sampers Bouwbegeleiding

Mooiste geurboetiek

Lekker ruiken heeft het hele jaar door een donatieblik op de toonbank staan. De volle is weer ingeleverd en heeft een mooi bedrag opgeleverd van 307,40 euro. Bij Lekker ruiken staat alweer een nieuwe bus.

Topper van de week

Dave van Office Venlo heeft al ons drukwerk gesponsord! Om onze collecte weken zo goed mogelijk te organiseren gaat er aardig wat papier en inkt doorheen. Dankjewel voor je bijdrage. *Kracht door te delen.