Doneren

Stichting Loeka streeft naar zoveel mogelijk donateurs om noodwendig medisch onderzoek financieel te kunnen ondersteunen en wacht op jou. Wil je ook donateur worden van Stichting Loeka? Wij ontvangen je met open armen voor iedere donatie.

VASTE DONATEUR

Ondersteun Stichting Loeka met een vaste donatie per gekozen tijdsperiode. Bepaal zelf het inlegbedrag en de periodieke afschrijving hiervan. Stuur ons een mailtje met je gegevens plus donatiebedrag en tijdsperiode. De administratieve afhandeling wordt voor je verzorgd. Schrijf je hier in voor een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. van Stichting Loeka.

EENMALIGE DONATIE

Wil je Stichting Loeka steunen met een eenmalige donatie dan kun je dit doen middels een bankoverschrijving, een machtiging of iDeal. Wil je gebruik maken van iDeal dan kun je hiervoor onderstaand Donatieformulier gebruiken. Na het invullen van het formulier en het indrukken van de "verstuur donatie" knop wordt je automatisch verder geleid naar de iDeal-betaalpagina.

Je hoeft in het Ideal-doneerformulier geen €-teken meer te plaatsen!

iDEAL DONEER FORMULIER

BANKOVERSCHRIJVING

Voor een donatie middels een bankoverschrijving:
Stichting Loeka
IBAN: NL37 RABO 0183 6866 40

Wij danken je alvast voor je donatie.